onsdag 8 maj 2024

Om oss/kontakt


👁 mer info kommer  sidan är under UPPYGGNAD  👁

Mejla gärna intresse och vilket hem du erbjuder valpen ❣️

Mejla gärna Veronica i första hand 
jobbar online med holistisk coaching mm
( Kollar mejlen ofta )
 skickar mitt mobilnummer och tid när jag är ledig

ankhalsanskennel@gmail.com
inget svar efter 3dagar testa denna mejl istället 
veroniea@hotmail.com

 John nås lätt, delägare
John Andreasson 0705258300
Veronica Andersson 0725123806

*Bor i Svanskog strax utanför Säffle Åmål

LITE OM OSS

VERONICA ÄR UTBILDAD I DJURVÅRD 80TIMMAR

UTBILDAD I HUNDKLIPPNING HUNDTRIM

DJUR HEALING MASSAGE

20ÅRS ERFARENHET AV ATT HA  KENNEL TIDIGAR RASER BICHON HAVANAIS OCH LAGOTTO

Delägare i Kennel är john

Och John är uppvuxen med jakthundar, och tävlat tränat i viltspår godkänt anlagsprov med sin senaste jakthund. Lite utställning och olika typer av spår träning och hjälp till tidigare i kennel Tuskelum som Veronica var delägare i,John har tidigare även där hjälp till med valpning med mera.

*Tidigare varit delägare i kennel med Havanais och Lagotto. Jag har lite allergi, blev mellanstora nya raser som också är allergivänliga men med mindre/ingen pälsvård.


Lite längre presentation

Ankhälsans kennel jag Veronica Andersson och min sambo John Andreasson vi har kenneln ihop (jag har tidigare varit delägare i Tuskelums kennel då Havanais o Lagotto, nu nya raser Whippet och berger des pyrénées à poil long som också är allergivänliga men mindre/ingen pälsvård på) Så blev nytt kennel namn ”Ankhälsans” men jag har haft kennel och uppföddning sen 20år tillbaka tidigare som delägare.Mina intressen avel 

 Jag har en liten uppfödning där varje kombination görs med tanken att behålla minst en valp själv. Min målsättning med min uppfödning är att få fram friska trevliga lättlärda hundar med korrekt typ storlek och i vår egen avel strävar vi alltid mot att ha så låg inavelsgrad som möjligt, bra temperament stabila lättlärda, familjehundar allround även för träning/aktiverings skull spåning viltspår kantarell sök, Agility. Hoopers . Lite lydnad. 

Vi är med i Whippet race klubb & andra som rasklubbar. 

Även viktigt mål Whippet som är ras typiska allround hundar och även passar för Utställning, nu pga.Tävlar inte pga min ryggskada, Vi är inga inriktade tävlingsmänniskor, men vi älskar att träna och jobba med våra djur. Att se deras utveckling och lära känna deras personligheter. 

Vi ger hundvalpen de bästa förutsättningarna under deras första veckor i livet och börjar redan från start att träna dem med olika sociala träningsövningar. Vi åker gärna på hundutställning med våra hundar. Det viktigaste är att ha roligt tillsammans med våra hundar. 

Hundarna är försäkrade i Agria. Jag är utbildad i trim, hundvård, ras standard viktig del och som även är utbildad i. Jobbar hemifrån på halvtid med Holistisk coaching, jag finns till för funderingar, stöttning, hjälp, råd. 

Följer SKKs regler. 

Skriv gärna ett mejl för mer info, och berätta om er och er familj och vad ni tänkt er.


ankhalsanskennel@gmail.com

 ( svarar alltid snabbt)  Inget svar, mejla då också veroniea@hotmail.com, kolla eran skräppost också kan ligga svar där..

 Kennelnamn
FCI godkändt kennelnamn ANKHÄLSANS KENNEL 
John Andreasson & Veronica Andersson
Whippet, Berger Des Pyrénées À Poil Long 
Tidigare delägare i Tuskelum kennel

📱Kollar du med mobil så byt till webbversion (längst ner) så hittar ni lättare på hemsidan. 

#Whippet #Berger Des Pyrénées À Poil Long 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

STARTSIDA

  ☥  VÄLKOMMEN TILL ANKHÄLSANS KENNEL 🐾                ⇣ MER INFO KOMMER SNART NYTT   SADEL TILL SALU  svårt hitta sadel som passar se hit...